ברוכים הבאים למשרד עורכי דין
מאיסה ח'דירי - מסאלחה

זקוקים לייעוץ משפטי? רוצים לממש את זכויותיכם עד תום? אנחנו כאן לשירותיכם.

    עורך דין רשלנות רפואית

    במקרים של רשלנות רפואית, עורך דין מנוסה ומיומן יסייע לכם רבות. אילו מקרים מוגדרים בתור רשלנות רפואית? מהו המבחן הקובע זאת? ומהו היקף הנזק הנגרם עקב המקרה של רשלנות רפואית? את התשובות על שאלות אלו ואחרות ישמח לענות צוות העובדים של מאיסה ח'דירי – משרד עורכי דין. משרד זה, בראשותה של עו"ד מאיסה ח'דירי, פועל משנת 2008 ולאורך השנים צבר מוניטין גבוה בתחום דיני הנזיקין. ניתן לפנות אל משרד זה גם בתחומים נוספים כדוגמת דיני תאגידים, הליכי הוצאה לפועל, עבירות מס ועוד.

    רשלנות רפואית עורך דין – לפנות אל הגורמים המקצועיים לסיוע

    מדי שנה, מוגשות מאות ואף אלפי תביעות כנגד מוסדות רפואיים, ארגונים פרטיים ואף יחידים; תביעות העוסקות בתחום הרשלנות הרפואית. החל מתחום המיילדות והגניקולוגיה, טיפול רשלני ללא בדיקתו של הפציינט, אבחון מאוחר של מחלה מורכבת או קשה, רשלנות רפואית בתחום האסתטיקה ועוד – ישנם מקרים ואירועים שונים בתחום הרפואה המחזיקים בהשלכות משמעותיות. לאור כל זה, ואם גם אתם מתמודדים עם מצבים של רשלנות רפואית עורך דין מנוסה יסייע לכם.

    עורך דין העוסק בתחום זה ילווה אתכם שלב אחר שלב לאורך ההליך המשפטי. החל משירותי ייעוץ מקצועיים, בירור גודל הנזק שנגרם לכם, הוכחת הקשר בין הרשלנות הרפואית לבין הנזק שנגרם, איתור עדים להיווצרותה של הרשלנות הרפואית ועד ייצוג מקצועי שלכם מול הגורמים המשפטיים הרלוונטיים – משרד עורכי הדין של עו"ד מאיסה ח'דירי יספק לכם את המענה הדרוש.

    עורך דין לרשלנות רפואית – ליווי משפטי מהמעלה הראשונה

    ניהול תיק בתחום הרשלנות הרפואית דורש הכשרה מתאימה, ניסיון וידע רב. אם גם אתם או קרובי משפחתכם מתמודדים עם מצב זה, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם מאיסה ח'דירי – משרד עורכי דין. צוות עורכי הדין של המשרד עוסק בעבירות מס ו- מיצוי זכויות רפואיות – תוך בחינת הנתונים שלכם ומתן ייעוץ וליווי משפטי מהמעלה הראשונה.

    עורך דין רשלנות רפואית בצפון

    רוב בני האדם הניגשים לקבלת סיוע רפואי הן בקופות החולים והן בבתי החולים פוגשים ברופאים המעניקים להם טיפול בהתאם לתלונה של הפציינט. אך מה קורה כאשר הטיפול הניתן לפציינט מעורב במה שקרוי רשלנות רפואית? לצורך ברור סוגיה משפטית זו וכיצד יש לפעול כאשר יש חשש לביצוע רשלנות רפואית, צריך לפני כן להסביר את המושג המשפטי רשלנות רפואית- על פי ההגדרה היבשה של החוק מדובר על מתן טיפול רפואי תוך סטייה  ניכרת מרמת הזהירות הסבירה שבעקבותיה נגרמה לחולה נזק. כאן נכנס לתמונה סיועו של עורך דין רשלנות רפואית בצפון אשר יפעל למענכם במישור המשפטי. עורכת הדין מאיסה ח'דירי-מסאלחה, עוסקת בתחום דיני נזיקין מזה- 15 שנים. כאשר במהלך שנים אלו פעלה למען קהל לקוחותיה שעברו רשלנות רפואית, תוך מתן ייעוץ וליווי משפטי לכל אורך הדרך.

    באילו מקרים יכול לסייע עורך דין רשלנות רפואית בצפון?

    יש להקדים ולומר כי רופאים בדרך כלל עושים כמיטב יכולתם להעניק שרות רפואי טוב לכל אזרח. אך יחד עם זאת ישנם מספר לא מבוטל של מקרים בהם ביצעו רופאים או הצוות הרפואי טיפול המוגדר בשורה התחתונה כרשלנות רפואית. אי לכך ובהתאם לזאת נביא כאן כמה מן המקרים  האפשריים שבגינם נגרם נזק למטופל תוך כדי מתן טיפול רפואי, ואשר במקרים אלו יכול עורך דין רשלנות רפואית בצפון להעניק לכם סיוע משפטי:

    • לא פעם שומעים על חולים אשר התגלתה בגופם מחלה בשלב מתקדם או כשל באיבר או במערכת הגוף, אשר עליה התלונן המטופל מזה זמן בפני רופא המשפחה או רופא מקצועי, אך הרופא לא ייחס לכך חשיבות ולא שלח את אותו מטופל לבצע את הבדיקות הנחוצות לגילוי הבעיה. עקב כך לאחר תקופת זמן התפתחה הבעיה למצב בו נגרם נזק משמעותי למטופל, אשר אם הרופא באותו מעמד היה בודק מבעוד מועד את שורש הבעיה, ככל הנראה לא היה נגרם הנזק לאותו מטופל
    • לא רק אל רופאים מתייחסת סוגיה זו של רשלנות רפואית, אלא גם לכל שאר אנשי הצוות הרפואי כגון אחיות, אחים וכדומה. במה דברים אמורים? בדרך כלל מדובר על אותם מקרים בהם מצוי אדם בבית החולים, שם מעניק הרופא המטפל הוראות לאנשי הצוות הרפואי כיצד יש לטפל באותו אדם. אך כאשר הצוות איננו מבצע את הוראות הרופא המטפל, זהו בגדר רשלנות רפואית לשמה. שאומנם יהי היותר מאתגר להוכיח כי כך, אך בהחלט ניתן
    • ישנם אוכלוסיות המועדות יותר להיתקל בסוגיה לא פשוטה זו הנקראת רשלנות רפואית. מדובר על האוכלוסיות החלשות יותר כגון אוכלוסיית הקשישים. משום כך חובה על פי חוק להתייחס ביתר תשומת לב אל אוכלוסייה זו כגון נקיטת פעולות המונעות מהחולה הקשיש ליפול בעת שהותו במרכז רופאי וכן על זה הדרך. כאשר לא מבצעים פעולות אלו או נמנעים מהן, ייחשב העניין כרשלנות רפואית לכל דבר

    סיכום דבר

    המקרים בהם ניתן להיתקל במה שקרוי רשלנות רפואית הינם רבים, ועל כן יש לחקור לעומקם של דברים כל אחד מאותם מקרים. הדבר יעשה באמצעות עורך דין רשלנות רפואית בצפון, לכל מי שהינו תושב הצפון, ואשר חווה מצב של רשלנות רפואית. חשוב מאד לפנות אל עורך דין לדיני נזיקין בכדי שיוכל להעניק לכם ייעוץ והכוונה משפטית, כאשר עורך הדין יפנה אל רופא מומחה לאותו עניין ממנו סבל המטופל מרשלנות רפואית, כאשר יחד עם כל איסוף הרישומים הרפואיים לפני החוויה ולאחר יובאו כתביעה אל בית המשפט. עורכת הדין מאיסה ח'דירי-מסאלחה תשמח להעניק לכם סיוע וייצוג משפטי.  מוזמנים להשאיר את פרטיכם באתר משרדה של עורכת הדין לשם קבלת מענה מהיר.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר