ברוכים הבאים למשרד עורכי דין
מאיסה ח'דירי - מסאלחה

זקוקים לייעוץ משפטי? רוצים לממש את זכויותיכם עד תום? אנחנו כאן לשירותיכם.

    מימוש זכויות רפואיות

    מיצוי זכויות רפואיות

    הליך מיצוי זכויות רפואיות כולל מספר שלבים משמעותיים: החל מהכנת התיק הרפואי, הכנה לקראת הוועדה הרפואית, אבחון הכשירות הרפואית וקיומן של נכויות ועוד. על מנת לוודא כי הליך זה מתבצע כראוי, וכי תמצו את זכויותיכם במלואן, יש לפנות אל מאיסה ח'דירי – משרד עורכי דין. משרד בוטיק זה, אשר הוקם בשנת 2008, מלווה ומייצג את לקוחותיו במימוש זכויות רפואיות מול חברות הביטוח והמוסד לביטוח לאומי. בין אם מדובר בתאונת דרכים, תאונת עבודה או תאונות עקב רשלנות – צוות המשרד ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם.

     

    להתכונן כראוי לכל שלב בתהליך מיצוי זכויות רפואיות

     

    שמירה על בריאות טובה תאריך את חיינו – ותוביל לשגרה יציבה ושמחה, בכך אין כל ספק. עם זאת, המציאות מציגה בפנינו מצבים שונים ומאתגרים למדי, כאשר לעיתים אנו או קרובי משפחתנו מתמודדים עם מחלות מורכבות. בין אם מדובר בסוכרת, מחלות לב, תאונות עבודה, מחלות מקצוע או שמא מדובר באתגרים בריאותיים אחרים – על מנת להתמודד עם מצבים אלו היטב, יש לפנות לייעוץ משפטי מקצועי. לאורך פגישת הייעוץ, תוכלו לדון בכל הנוגע אל מיצוי זכויות רפואיות.

    כאשר אנו מדברים על מיצוי הזכויות הרפואיות שלכם, הכוונה היא לסיטואציות רפואיות, פיזיות או נפשיות, בגינן ייתכן ותימצאו זכאים לכסף. זכאות זו מתייחסת, בין היתר, אל פטור ממס הכנסה, קצבת נכות מביטוח לאומי, קצבת אובדן כושר עבודה מחברת הביטוח וכן הלאה. על מנת לנהל את התיק שלכם כראוי, ולהתנהל היטב אל מול הוועדות הרפואיות, עורך הדין יעבור אתכם שלב אחר שלב – ויסייע לכם להתכונן כראוי לכל חלק בתהליך. כך, תתקבל התוצאה האופטימלית עבורכם.

     

    עורך דין זכויות רפואיות – לפעול לתוצאה הרצויה במקצועיות ובשקיפות

     

    בהתאם לסוג המחלה בה לקיתם, כך תוכלו לפעול – ולממש את זכויותיכם הרפואיות. על מנת להתחיל בתהליך העבודה על הצד הטוב ביותר, מומלץ ליצור קשר עם מאיסה ח'דירי – משרד עורכי דין. משרד זה מסייע לקהל לקוחותיו בתחום מיצוי הזכויות הרפואיות במקצועיות הדרושה. כמו כן, ניתן לפנות אל משרד זה לצורך קבלת מענה בתחומים נוספים כדוגמת דיני נזיקין, דיני תאגידים ועוד.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר