ברוכים הבאים למשרד עורכי דין
מאיסה ח'דירי - מסאלחה

זקוקים לייעוץ משפטי? רוצים לממש את זכויותיכם עד תום? אנחנו כאן לשירותיכם.

    עורך דין מיסים

    עורך דין מס הכנסה

    עורך דין מס הכנסה הינו בעל מקצוע המחזיק בידע ובניסיון נרחבים בתחום הפיננסי. ניסיון וידע אלו מתבססים, בין היתר, על התנהלות שוטפת אל מול רשות המיסים – כמו גם בקיאות מרשימה בדיני המיסוי הרלוונטיים. בין אם אתם זקוקים לסיוע בתחום ירושות, ייצוג אל מול רשויות המס, הון המנוהל בחו"ל ועוד, אתם מוזמנים לפנות אל מאיסה ח'דירי – משרד עורכי דין. משרד בוטיק זה הוקם בשנת 2008 והוא עובד בעבירות מס, צווארון לבן, דיני תאגידים, דיני נזיקין כמו גם בהליכי הוצאה לפועל. מוזמנים לפנות אל משרד זה ולקבל מענה מקצועי מהמעלה הראשונה.

     

    עורך דין מס הכנסה – לייצג את הלקוח ולנהל את התיק כראוי

    לאורך השנים האחרונות, ניתן לזהות מגמה של החמרה בעונשים מצד רשויות המס – אל מול עברייני המס השונים. מדובר במגמה שנועדה להרתיע ולהעניש גם במקרים של עבירות קלות יחסית. זאת, מתוך מטרה למגר ולצמצם ככל הניתן עבירות אלו – ולהתמודד עמן באופן היעיל ביותר.

    כאשר אנו מדברים על עבירות מס, הכוונה היא לסוגי עבירות שונים הנכללים תחת פקודת מס הכנסה. הרי מס הכנסה משלמים ממקורות שונים ומגוונים, כאשר אזרחים רבים אינם תמיד מודעים לחובת התשלומים, גובהם ומועדי התשלום והגשת הטפסים. בין אם אתם עובדים כעצמאיים, או שמא עליכם לשם עבור שכר עבודה, נכסים ועוד – רצוי לפנות אל עורך דין מס הכנסה. כך תוכלו לבצע את התשלום כראוי.

    עם זאת, במקרים בהם אתם מואשמים בעבירות מס, על עורך הדין לסייע לכם – ולנהל את התיק באופן היסודי והמקצועי ביותר. החל מניתוח המצב הנוכחי, איסוף הראיות ועד ייצוגכם אל מול הגורמים השונים – כך ניתן יהיה להגיע אל התוצאה הרצויה.

     

     

    עורך דין דיני מסים – המענה המקצועי והמתקדם ביותר

    אזרחים רבים אינם בקיאים בסעיפים ובדקויות של פקודת מס הכנסה. לשם כך, וכדי להבין את מצבכם הפיננסי הנוכחי ולפעול בהתאם, יש לפנות אל עורך דין מנוסה העוסק בתחום מס הכנסה. בזכות מאיסה ח'דירי – משרד עורכי דין תקבלו את המענה המקצועי והמתקדם ביותר.

     

     

    עורך דין לענייני מס הכנסה

     

     

     

    עורך דין לענייני מס הכנסה

    באילו מקרים ניתן לפנות אל עורך דין לענייני מס הכנסה? בין אם מדובר בעבירת מע"מ, עבירות מס הכנסה, עבירות צווארון לבן ועד קבלת ייצוג הרשויות – בזכות מענה משפטי מקצועי ומקיף, ניתן יהיה להתמודד עם כל אתגר על הצד הטוב ביותר. על מנת לקבל ייצוג וליווי משפטי מקצועי, ניתן לפנות אל מאיסה ח'דירי – משרד עורכי דין. משרד זה עוסק בתחום עבירות מס, עבירות צווארון לבן, דיני תאגידים, דיני נזיקין כמו גם בהליכי הוצאה לפועל. צוות המשרד ישמח לעמוד לרשותכם בכל בעיה ושאלה.

     

    באילו מקרים ניתן לפנות אל עורך דין לענייני מס הכנסה?

    עורך דין לענייני מס הכנסה נושא בתפקיד משמעותי וחשוב ביותר, שכן הוא ניצב בלב הסוגיות המשפטיות המאתגרות כיום – אלו העוסקות בכספים. בבואכם לחפש אחר עורך דין העוסק בענייני מס הכנסה, נציין באילו מקרים תוכלו לפנות אליו:

    • עבירות מס הכנסה – כאשר אנו מדברים על עבירות מס הכנסה, ישנה חלוקה ברורה למספר קטגוריות מרכזיות – כדוגמת עבירות טכניות ועבירות מס מהותיות. בין אם מדובר בסוגי עבירות אלו או אחרות, יש לפנות אל עו"ד העוסק בענייני מס הכנסה. זאת לשם קבלת ייעוץ מקצועי, בניית אסטרטגיית הפעולה וייצוג אל מול הגורמים הרלוונטיים.
    • עבירות צווארון לבן – עבירות צווארון לבן מוגדרות כעבירה פלילית; עבירה הנוגעת ללקיחת כספים בו עובד הנאשם. בין אם עבירה זו מתבצעת בצורה ישירה ובין אם היא מתבצעת בצורה עקיפה, סוג עבירה זו מאופיינת בדרך כלל כנטולת אלימות – ולאורך התנהלות ועבודתו השגרתית של הנאשם בחברה. על מנת להתנהל אל מול הגופים השונים כראוי, ולנהל את התיק היטב, יש לפנות אל עורך דין בעל ניסיון בתחום זה.

     

    עורך דין לדיני מיסים – חתירה למצוינות

    בין אם מדובר בעבירות מס, עבירות צווארון לבן או שמא מדובר בעבירות אחרות במסגרת תחום זה – משרד עורכי הדין של מאיסה ח'דירי יסייע לכם במקצועיות וברגישות הדרושה. צוות המשרד פועל תוך הקפדה על ערכי מצוינות וחתירה לפתרון מיטבי עבור הלקוח.

     

     

    עורך דין מס הכנסה

     

     

    כפל מס

    ישראל חתומה על האמנה למניעת כפל מס, אמנה שמשמעותה מצב בו נישום יחויב במס מלא עבור אותה הכנסה – מ-2 מדינות. חשיבותה של אמנה זו הינה רבה, שכן היא מאפשרת לקזז את המס הרלוונטי על ההכנסה במדינה אחת ולמנוע את חבות המס שעלול להיווצר במדינה הנוספת. לקבלת מידע נוסף על תחום זה, אתם מוזמנים לפנות אל מאיסה ח'דירי – משרד עורכי דין. משרד בוטיק זה, אשר הוקם בשנת 2008, מנוהל על ידי עו"ד מאיסה ח'דירי. עו"ד זו הינה בוגרת תואר ראשון LL.B במשפטים, תואר ראשון B.A במנהל עסקים ותואר שני M.A בקרימינולוגיה.

     

    על כפל מס וחשיבות הפניה לעורך דין מנוסה

    המונח "כפל מס" מתייחס אל מצב של גביית מס על ידי 2 גורמים או יותר – עבור אותה הכנסה. מיסוי זה תקף גם עבור אותם נכסים כמו גם פעולות פיננסיות נוספות. הכפילות במס מתייחסת, למעשה, ל-2 מצבים עיקריים ושונים באופיים. ראשית, הכוונה היא לכפל מס משפטי. כלומר, הכוונה היא לכפילות מס בה 2 רשויות מס (ואף למעלה מכך) מטילות מס על אותו הנישום. שנית, הכוונה לכפל מס כלכלי. הכוונה היא לכפילות מס בה מטילות רשויות המס על 2 נישומים שונים עבור אותה ההכנסה.

    לאור השינוי במדיניות המיסוי בארץ, על אזרחי המדינה לשלם מס עבור הכנסותיהם בישראל – כמו גם עבור הכנסותיהם עבור הכנסתו שנוצרו בחו"ל. על מנת להתמודד עם המיסוי כמו גם עם האפשרות של כפל המס, יש להתייעץ עם עורך דין מקצועי. כך תוכלו לוודא כמה תחויבו לשלם, למי תאלצו לשלם וכן הלאה.

     

    אמנת מס – לטפל כראוי בכל סוגיה ובעיה

    היכן רצוי לעשות עסקים? כיצד הם ישפיעו על המס שתשלמו? לקבלת מענה מקיף על שאלות אלו ואחרות, יש לפנות אל מאיסה ח'דירי – משרד עורכי דין. משרד זה חורט על דגלו שירות חסר פשרות, יחס אדיב לכל לקוח ומענה משפטי יסודי עבור כל בעיה שעולה. צוות המשרד ישמח לסייע לכם בכל פניה וסוגיה.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר