ברוכים הבאים למשרד עורכי דין
מאיסה ח'דירי - מסאלחה

זקוקים לייעוץ משפטי? רוצים לממש את זכויותיכם עד תום? אנחנו כאן לשירותיכם.

    סגירת עוסק מורשה

    תהליך סגירת עוסק מורשה כולל, בין היתר, פניה אל מע"מ ואל מס הכנסה. כך או כך, אם אתם מנהלים עסק עצמאי ומעוניינים לסגור אותו, מומלץ ואף רצוי להסתייע בשירותיו של עורך דין מנוסה בתחום  זה. כך, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי התהליך מתבצע על הצד הטוב ביותר. לשם קבלת ייעוץ וליווי מקצועי בתחום זה, יש לפנות אל מאיסה ח'דירי – משרד עורכי דין. משרד בוטיק זה מסייע לקהל לקוחותיו בכל הנוגע ל- עורך דין לענייני מס הכנסה, דיני תאגידים ועוד. מייסדת המשרד, עו"ד מאיסה ח'דירי, חורטת על דגלה את ערכי המצוינות, המקצועיות והאמינות – ומעניקה לכל לקוח יחס ושירות אישי.

     

    סגירת עוסק מורשה – באמצעות ייעוץ משפטי

    רבים מהאזרחים העובדים כשכירים שואפים, ביום מן הימים, לצאת לדרך עצמאית. ביום שזה קורה, ואנו פורשים כנפיים ומתחילים פרק חדש ועצמאי, אנחנו מתמלאים תחושת אושר ושמחה. בפועל, ולאורך השנים, העבודה כעצמאיים גורמת לנו ללבטים רבים: האם להמשיך עם העסק שלנו? או שמא לסגור אותו? במקרים בהם הגעתם להחלטה, ואתם מתעניינים בכל הקשור אל סגירת עוסק מורשה, יש לפנות אל עורך דין מקצועי.

    כאשר אנו מדברים על פגישת ייעוץ עם עורך דין בנושא סגירת העוסק המורשה, הכוונה לפגישה בה תדונו האם אכן מדובר בהחלטה הנכונה עבורכם. במילים אחרות, תדונו במשבר הנוכחי והאם ניתן לעבור אותו. בהמשך, ובמקרה בו התקבלה ההחלטה לסגור את העוסק המורשה, תוכלו להתחיל בתהליך עצמו. ראשית, יהיה עליכם לפנות אל מע"מ ולהגיש טופס 18 – המודיע על סגירת העסק. בהמשך, יהיה עליכם לפנות אל מס הכנסה ולהודיע על השינוי בפעילות במועד הרלוונטי. כך או כך, אין ספק שסיועו של עו"ד בתקופה מורכבת זו תסייע לכם רבות.

     

    עורך דין לסיוע ללקוחות מול רשויות המס ובתי המשפט

    כיצד סוגרים עוסק מורשה? זקוקים לייעוץ משפטי בנושא? צרו קשר עוד היום עם מאיסה ח'דירי – משרד עורכי דין. משרד זה, אשר הוקם ב-2008, מחזיק בניסיון רב בליווי ובייצוג לקוחותיו בהליכים השונים מול רשויות המס ובתי המשפט. זאת ועוד, תוך מתן ייעוץ משפטי צמוד.

     

     

    סגירת עוסק מורשה

     

     

    סגירת תיק עוסק מורשה

    סגירת תיק עוסק מורשה תתבצע בהתאם להנחיות ולכללים המוגדרים. אם אתם מעוניינים לסגור את תיק העוסק המורשה מסיבה כזו או אחרת, רצוי לפנות אל עורך דין העוסק בתחום זה. כך תמנעו מסיבוכים ומעיכובים מיותרים. כדי להתעמק בנושא זה, ולקבל עבורו ייעוץ משפטי מקצועי, אתם מוזמנים לפנות אל מאיסה ח'דירי – משרד עורכי דין. צוות המשרד מסייע לקהל לקוחותיו במקצועיות ובשקיפות לארך ההליכים השונים מול רשויות המס ובתי המשפט.

     

    לפעול נכון במסגרת תהליך סגירת תיק עוסק מורשה

    המושג "עוסק מורשה" אמנם נלקח מחוק מע"מ – המתייחס אך ורק לאופן הרישום במע"מ. עם זאת, מושג זה כולל בתוכו גם את פתיחתו של תיק עצמאי במס הכנסה ואף תיק מבוטח במוסד לביטוח לאומי. כשם שישנם חוקים ונהלים לאופן פתיחת תיק עוסק מורשה, ישנם גם נהלים לצורך סגירתו.

    מתעניינים בכל הקשור אל סגירת תיק עוסק מורשה? ישנן סיבות שונות המביאות לכדי הפסקת הפעילות העסקית. כך או כך, כדי שפעולה זו תתבצע כהלכה, יש לפנות אל עורך דין העוסק בנושא זה ולהסתייע בשירותיו. איש מקצוע זה יסייע וילווה אתכם בכל שלב ושלב של התהליך. ראשית הוא יסביר על אחד השלבים הראשונים, המתייחס לסגירת תיק מע"מ – תוך הגשת טופס 18. בטופס זה, המוכר גם בתור טופס סגירת עסק, יהיה עליכם למלא את הפרטים הרלוונטיים על פעילות העסק, הפרטים שלכם כבעליו, תאריך הפסקת הפעילות של העסק לצד פרטים נוספים.

    בהמשך הדרך, עורך הדין יסייע ויסביר לכם בכל הנוגע אל יתרת הנכסים והמלאי בעת סגירת התיק, כמו גם בכל הנוגע אל סיום ההליך – וקבלת האישור עבור סגירת תיק העוסק המורשה.

     

    קבלת תשובות על כל השאלות

    באילו מקרים יש לפנות למע"מ לצורך סגירת תיק העסק? אילו טפסים עליכם להגיש במסגרת התהליך? לקבלת תשובות על שאלות אלו ואחרות, ניתן ליצור קשר עם מאיסה ח'דירי – משרד עורכי דין.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר