ברוכים הבאים למשרד עורכי דין
מאיסה ח'דירי - מסאלחה

זקוקים לייעוץ משפטי? רוצים לממש את זכויותיכם עד תום? אנחנו כאן לשירותיכם.

    עורך דין ירושות וצוואות

    אתם מעוניינים לערוך צוואה או אתם יורשים? הדרך לטפל בעניינכם היא באמצעות עורך דין ירושות וצוואות. עורך דין ירושות וצוואות עוסק בכל תחום דיני ירושה, העוסקים בכל אותם סוגיות משפטיות , כפי שדן בכך החוק שנחקק בשנת- 1965. בין היתר דן חוק זה מי הם יורשיו על פי דין של המנוח ומהו סדר העדיפויות הקיים בין היורשים השונים, וכן כיצד ניתן לערער על צוואה ולהגיש התנגדות לקיום צוואה. משרדה של עורכת הדין מאיסה ח'דירי-מסאלחה פועל כמשרד בוטיק מזה -15 שנים במסירות וסבלנות  בייצוג משפטי מקצועי ובמתן ייעוץ וליווי משפטי לכל אחד מלקוחות המשרד תוך מתן  שרות אדיב ומהיר.

    כיצד יכול לסייע לכם עורך דין ירושות וצוואות?

    הסוגיות הנידונות בכל תחום דיני ירושה הינן רבות ואף לעיתים סבוכות, כאשר מדובר על ירושות או צוואות אותם השאירו המנוחים. יחד עם זאת עוסק עורך דין ירושות וצוואות בכתיבת ועריכת צוואות באופן בו תוכר הצוואה כמסך משפטי לכל דבר ועניין. הינה כמה מאותם סוגיות משפטיות בהם עוסק עורך דין ירושות וצוואות:

    • כאמור, אדם המעוניין לערוך צוואתו יוכל לעשות זאת באמצעות עורך דין העוסק בתחום דיני ירושה, כאשר עריכת הצוואה המקובלת הפופולרית ביותר היא באמצעות 2 עדים עליהם יחתמו על מסמך הצוואה בתום עריכתו. ישנם סוגי צוואות נוספים בהם ניתן לערוך צוואה כגון צוואה בכתב יד הנכתבת בכתב ידו של המצווה יחד עם תאריך ומה יעשה ברכושו לאחר מותו. סוג נוסף הינו צוואה בפי רשות המתבצעת בכתב או בעל פה בפני שופט או רשם אשר ניתן לאשר בבית הדין לענייני משפחה או בית משפט רבני
    • עוד נושאים בהם עוסק עורך דין זה היא בייצוג יורשים, המבקשים לממש את ירושתם בין אם מדובר במימוש ירושה או במימוש צוואה
    • סוגיות משפטיות נוספות בהן עוסק עורך דין זה הוא במצבים בהם מבקשים היורשים או אחד מן היורשים לבצע התנגדות לירושה או התנגדות לקיום צוואה, כשעיקר ההתנגדות ברוב המקרים נובעת משאלת אותנטיות הצוואה

    סיכום דבר

    ישנן סוגיות רבות נוספות בהן דן עורך דין ירושות וצוואות, אך עיקר עבודתו של עורך דין זה בעריכת צוואות, ובמימוש צוואות וירושות ליורשים על פי חוק. מעוניינים לערוך צוואה? האם אתם יורשים שמעוניינים לממש את הירושה או הצוואה שהותירו לכם? מוזמנים לפנות אל משרדה של עורכת הדין מאיסה ח'דירי-מסאלחה שי/שמחו להעניק לכם סיוע משפטי בעניינכם.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר