ברוכים הבאים למשרד עורכי דין
מאיסה ח'דירי - מסאלחה

זקוקים לייעוץ משפטי? רוצים לממש את זכויותיכם עד תום? אנחנו כאן לשירותיכם.

    עורך דין ביטוח לאומי

    עורך דין לביטוח לאומי

    תפקידו של עורך דין לביטוח לאומי הינו משמעותי, והוא ילווה אתכם לאורך התהליך – עד לקבלת התוצאה הרצויה. הביטוח הלאומי, כשמו כן הוא, מטרתו לשמש מעין רשת ביטחון לאזרחי המדינה – בין אם הם נפגעו בתאונות עבודה, חלו במחלות מורכבות, אינם יכולים לפרנס את עצמם ומשפחתם או שמא מדובר במצב מאתגר אחר. כדי לברר את זכאותכם לסיוע מטעם הביטוח הלאומי, יש לפנות אל מאיסה ח'דירי – משרד עורכי דין. משרד בוטיק זה, אשר הוקם לפני כעשור, מציע ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי בתחום עבירות מס, עבירות צווארון לבן, דיני תאגידים, דיני נזיקין והליכי הוצאה לפועל.

    חשיבות הסיוע של עורך דין לביטוח לאומי

    לאורך השנים, האזרחים בארץ מתמודדים עם אתגרים מסוגים שונים. בין אם מדובר במחלות המקשות על פרנסה, תאונה במקום העבודה, קושי במציאת עבודה, ילד המתמודד עם נכות לצד מקרים רבים אחרים. על מנת שגורמים אלו יתמודדו עם מצבם החדש בקלות יחסית, רצוי שיפנו אל עורך דין לביטוח לאומי. וזאת, משום שהליך הבקשה לגמלה מהמוסד לביטוח לאומי, לצד להקלות אחרות, דורש מיומנות, ניסיון והיכרות עם המערכת.

    שיתוף הפעולה עם עו"ד ביטוח לאומי כולל, בין היתר, את ההכנה לוועדות הרפואיות. בזכות ההכנה, ניתן יהיה לנסות ולשכנע את צוות הוועדה בחומרת המצב הנוכחי. מעבר לכך, חשוב לא פחות לאסוף את מלוא חומר התביעה והכנת התיק; מלאכת איסוף הכוללת, לצד חוות הדעת הרפואית, את תלושי המשכורת ועוד. כך, בסיומו של תהליך העבודה, ניתן יהיה לקבל את התוצאה הרצויה ביעילות רבה.

    עו"ד ביטוח לאומי – שירות משפטי מקצועי ויחס אישי

    בחירת עורך דין הבקיא בתחום הביטוח הלאומי הוא לא עניין של מה בכך. כדי שתוכל גם אתם לנהל את התיק כראוי, ולבנות אותו היטב, ניתן ליצור קשר עם מאיסה ח'דירי – משרד עורכי דין. משרד זה מספק לקהל לקוחותיו מענה משפטי מקצועי ברמה גבוהה, לצד יחס אישי ומכבד.

     

    תביעה לנכות כללית

     

    תביעה לנכות כללית

    תהליך הגשת תביעה לנכות כללית יתבצע בסיועו של עורך דין בעל ניסיון והכשרה. את קצבת הנכות משלם המוסד לביטוח לאומי, כאשר על הנכה לעמוד בדרישות ובקריטריונים השונים כדי לקבל אותה. בין אם מדובר בנכות כתוצאה מתאונת עבודה, נכי מלחמה ובין אם מדובר בנכות כתוצאה מפעולות איבה, כדי להגיש תביעה לקצבת נכות כללית ניתן ליצור קשר עם מאיסה ח'דירי – משרד עורכי דין. משרד זה, אשר הוקם בשנת 2008, עוסק בעבירות מס, עבירות צווארון לבן, דיני תאגידים, דיני נזיקין ואף בהליכי הוצאה לפועל. משרד בוטיק זה מציע שירות בסטנדרט גבוה ויחס אישי ואדיב.

    להגיש תביעה לנכות כללית

    החיים מביאים עמם קשיים שונים, כאשר לעיתים קרובות מדי אנו נאלצים להתמודד עם ההשלכות של כך. עברתם לאחרונה תאונת עבודה ובריאותכם נפגעה? קרובי משפחתכם הינם ניצולי שואה ואתם מעוניינים לסייע להם? ברצונכם לקבל הכרה בתור נכי צה"ל? לשם כך, יהיה עליכם לבצע את הפעולה הבאה: להתחיל בתהליך של בקשת תביעה לנכות כללית.

    בתר התחלה, חשוב להדגיש, כי ההגדרה לנכות כללית כוללת בתוכה סוגים שונים של נכויות: החל מנכות כתוצאה מפעולות איבה, נכים עקב רדיפות הנאצים, נכות כתוצאה מתאונת עבודה, לצד סוגים נוספים של נכויות. כדי שניתן יהיה לקבל זכאות לקצבת נכות כללית, עלים לברר האם אתם עומדים בקריטריונים.

    כמו כן, כדי לברר מהי דרגת אי הכושר שלכם, יהיה עליכם לעבור ועדה רפואית. בהתאם למסקנות הועדה, כך ניתן יהיה לקבוע את אחוזי הנכות הרפואית. במקרים בהם התשובה של התביעה שהגשתם איננה לשביעות רצונכם, ניתן יהיה להגיש ערעור. כך או כך, שירותיו של עורך דין יסייעו לכם לאורך כל התאריך.

    תביעת נכות כללית – לקבל עזרה מקצועית

    הגשת תביעה לקבלת קצבת נכות כללית כוללת מספר שלבים מרכזיים. כדי לבצע כל אחד מהם היטב, יש לקבל עזרה משפטית מקצועית. למידע נוסף, ניתן לפנות אל מאיסה ח'דירי – משרד עורכי דין.

    עורך דין נכות ביטוח לאומי

    אדם הנפגע בתאונת עבודה במקום עבודתו ראשי להגיש אל הביטוח הלאומי בגין אותה פגיעה, כאשר אם הוא עומד בתנאים ובהגדרות של ביטוח לאומי יהיה זכאי למתן זכויות רפואיות ולמתן גמלה כספית. אך מה באשר לעובד אשר נקבעו לו אחוזי נכות בגין תאונת עבודה  או מחלה שנגרמה לו כתוצאה ממקום עבודתו. ישנם מספר דרכים כיצד להתייחס אל סוגיה זו של  נכות ביטוח לאומי. כאשר עורך דין נכות ביטוח לאומי ידע כיצד לפעול למענכם אל מול גוף ממסדי זה. עורכת הדין מאיסה ח'דירי-מסאלחה הינה עורכת דין ותיקה ומנוסה מזה -15 שנים אשר בהם פעלה בתיקים רבים בהצלחה, תשמח לסייע גם לכם.

    עורך דין נכות ביטוח לאומי – כל מה שחושב לדעת

    התהליך בו אדם מקבל את הפיצויים והזכויות המגיעות לו לאחר שנפגע כתוצאה מתאונת עבודה , הם קודם כל באמצעות הגשת תביעה אל הביטוח הלאומי. ישנם מקרים בהם מגיעה לעובד גמלה  ספית חד פעמית בגין אותה פגיעה. אך ישנם מקרים רבים ומגוונים אחרים אשר בהם נקבעים לעובד אחוזי נכות בגין אותה פגיעה. ועל כן יש לשים את האבחנה בין תאונות עבודה  הפוגעות ביכולת עבודתו של העובד באופן זמני לעומת פגיעה ביכולת העובד באופן קבוע. אז כיצד נקבעים אחוזי נכות ואיך עורך דין תאונות עבודה יכול לסייע לכם? הינה כמה מן הנקודות הבולטות בנושא:

    • קצבת נכות משולמת רק במקרים בהם נפגע כושר עבודתו של עובד בשל מצב בריאותו החדש או כאשר נמצא כי הוא איננו כשיר יותר לעבודה. קביעת אחוזי הנכות נקבעת על ידי ועדה הרפואית של הביטוח הלאומי באמצעות רופא מטעם הביטוח הלאומי, כאשר במעמד זה נקבעים על ישי הרופא הליקויים הגופניים והמחלות מהם סובל העובד, זאת בהתאם לספר המבחנים של הביטוח הלאומי
    • קביעת אחוזי נכות תקבע לאדם רק לאחר שאדם עבר ועדה רפואית מטעם הביטוח הלאומי. חשוב לציין כי אחוזי הנכות יקבעו על סמך מבדקים רפואיים המצויים בתקנות של הביטוח הלאומי, כך שאם לדוגמה נקטע רגלו של עובד כתוצאה מתאונת עבודה קרוב לוודאי שאחוזי הנכות שיקבעו לו הם 80% אחוזים. אך יכולים להימצא אחוזי נכות שלא ילקחו בחשבון וישוכללו כאחוזי נכות אצל אדם כאשר הליקוי איננו משפיע על כושר עבודתו של העובד או על האופן בו הוא יכול להשתכר
    • סיועו של עורך דין נכות ביטוח לאומי, יכולה לתרום רבות במיצוי זכויותיו של לקוח הנעזר בעורך דין שכזה, כאשר נדרש מטעמו של עורך הדין להביא בקיאות גם בכל התקנות המתחדשות, כזו האחרונה הדנה בהעלאת דרגת אחוזי הנכות במקרים מסוימים. ועל כן יש לבחון סוגיה זו לעומק כאשר מתבקש העניין

    סיכום דבר

    אם ברצונכם למצות את כל הזכויות המגיעות לכם מן הביטוח הלאומי כמו גם אפשרות של הכרה באחוזי נכות משום אותה תאונת עבודה, הדרך הנכונה והמומלצת עבורכם היא להסתייע עם עורך דין נכות ביטוח לאומי, שיוכל לתת לכם מענה וייעוץ משפטי, כמו גם ליווי מקצועי לכל אורך הדרך. עורכת הדין מאיסה ח'דירי-מסאלחה, אשר פועלת ביסודיות מקצועית תוכן מתן מענה אישי לכל קהל לקוחותיה תשמח לסייע גם לכם. מוזמנים לפנות אל עורכת הדין דרך אתר משרדה.

    עורך דין נכות כללית

    נכות כללית על פי הגדרתה בחוק  הם כל מי שמלאו לו-18 שנים ומעלה עד גיל פרישה וסובל מלקות גופנית שכלית או נפשית הנובעת כתוצאה ממחלה או מתאונה או ממום לידה. מטרת קצבת הנכות  מטעם הביטוח הלאומי היא לפצות את העובד שאיננו יכול יותר להשתכר כראוי משום שאיבד את כושר עבודתו כתוצאה מתאונת עבודה. הדרך הנכונה והיעילה לקבל את אחוזי הנכות המגיעים לעובד היא באמצעות עורך דין נכות כללית. עורכת הדין מאיסה ח'דירי-מסאלחה הינה בעלת משרד עורכי דין הפועל מזה -15 שנים ברציפות למען קהל לקוחותיה במסירות תוך מתן יחס אישי ומיצוי כל הזכויות הרפואיות המגיעות לכם.

    כיצד עורך דין נכות כללית יכול לעזור לכם לממש את המגיע לכם?

    מספר שאלות מתעוררות לעניין נושא נכות כללית, כעיקר המידע נסוב סביב קבלת קצבת נכות כללית כגון איך לקבל נכות כללית? ומי זכאי לנכות כללית? והאם יש הבדל בין נכות רפואית לנכות כללית, כל השאלות הללו, וכל המידע הרלוונטי יובאו לכם כאן בחלק זה של המאמר. כאמור זכאות קצבת נכות ניתנת לכל מי שאיבד את כושר עבודתו או שאיננו יכול לעבוד בשל תאונת עבודה שקרתה לו או עקב מחלה. כיצד הם נקבעים ואיך יכול עורך דין נכות כללית לסייע לכם לקבל את מה מגיע לכם, הינה לפניכם:

    • בשביל שיקבעו אחוזי נכות עבור כל מי שהגיש תביעה אל הביטוח הלאומי, יש צורך לעבור ועדה רפואית מטעם הביטוח הלאומי, כאשר רופא הועדה הינו זה הקובע במעמד ועדה רפואית זו את אחוזי הנכות שיקבעו לתובע. אך חשוב להבין כי לא כל אחוז נכות שיקבע לתובע בוועדה רפואית זו אכן ייכלל בתוך קצבת הנכות שתינתן לבסוף לתובע
    • הדרך היעילה לצלוח את הועדה הרפואית של הביטוח הלאומי ולקבל את מה שאכן מגיע לכם, היא להיערך אליה יחד עם עורך דין נכות כללית שהינו בקיא בכל ההתנהלות אל מול גוף זה, הכוללת בין היתר גם היערכות אל מול הוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי, כאשר עורך הדין אוסף את כל המסמכים הרפואיים הנידונים, זאת בכדי להגדיל עד כמה שניתן את אחוזי הנכות בוועדה הרפואית שלאחר מכן אכן יתורגמו עבור התובע בקצבת הנכות שלו
    • ההבדל בין נכות כללית לנכות רפואית מתבטאת בכך שנכות רפואית היא הגדרת אחוזי הנכות על פי הגדרת התובע אל מול ביטוח לאומי כאשר ניתן לקבל בהם הכרה גם ללא תביעת קצבת נכות לוועדה הרפואית. לעומת נכות כללית שהינה מתורגמת בסופו של יום אל אחוזי קצבת הנכות הנקבעים לתובע בוועדה הרפואית של ביטוח לאומי

    סיכום דבר

    ההיערכות הנכונה עוד בטרם הגעת התובע אל הוועדה הרפואית הינה קריטית וחשוב ביותר משום שבוועדה רפואית זו נקבע מה יהיו אחוזי הנכות שיקבעו לתובע בסיכומו של דבר, אשר יתורגמו לקצבת הנכות שיקבל מעתה. מטרתו של עורך דין נכות כללית היא להביא בפני הועדה את כל המסמכים הרפואיים המעידים על מצבו של התובע, כשמטרת עורך הדין היא להעלות אל המקסימום את קצבת הנכות הכללית שת התובע. עורכת הדין מאיסה ח'דירי-מסאלחה הינה עורכת דין המסייעת מזה – 15 שנים בתיקים רבים לכל קהל לקוחותיה למצות את כל הזכויות המגיעות להם מטעם הביטוח הלאומי ומגורמים רלוונטיים נוספים תוך מיצוי כל הזכויות  המגיעות כחוק. פנו. כבר עכשיו אל עורכת הדין דרך אתר משרדה והשאירו פרטים לחזרה.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר